Haziran 18, 2008

Boredom

Evde olduğum günlerde sanki bir zorunlulukmuş gibi alıyorum elime kumandayı yayılıyorum koltuğa saçma sapan kadın programları arasında zap yapıyorum. Evet itiraf ediyorum ki boşsam onları izliyorum! Çünkü hiçbir şey düşünmeden izlemeniz için tasarlanmış rahat, hafif ve saçma programlar. Ama şu Esra Ceyhan adlı sunucunun sunduğu korkunç programı ne zaman açsam sinirlerim tepeme zıplıyor. Bir kere korkunç mimikleri beni geriyor. Sonra bir de kendisini "süper anne" ve muhteşem kişilikteki insan sanıp bir şekilde hata yapmış, kötü sonuçlanan şeyler yaşamış insanları azarlaması beni deli ediyor. Bir de biri kendisine az konuk çağırmasını öğütlemeli çünkü her gün 5-6 tane konuk çağırıyor ve konuklar tam anlamıyla "konuyorlar" ve öylece duruyorlar. Ne zaman söz alıp bir şeyler anlatmaya çalışsa o konuklar lafı ağzına tıkıyor sevgili sunucumuz. O zaman çağırma kardeşim o insanları, otur kendin konuş saatlerce bir başına beni de germe televizyon başında. Kendime kızıyorum o kanalı açıp kendisini incelediğim ve ona reyting kazandırdığım her saniye için!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Reyting ölçümleri sadece belli televizyonlara yerleştirdikleri makinalar (Black boz dedikleri) sayesinde oluyor ve belli zaman aralıklarında bu makinelerin yerleri yani izleyen hanehalkları değişiyor. Bu yüzden biz ne izlersek izleyelim AGB bunu ölçemiyor :)