Haziran 18, 2008

We Luv Elmo

Abimle yalnız yaşamak değişik bir deneyim. Küçükken bile annemler bir yere gidip bizi yalnız bıraktığında abim bana çok iyi bakardı. O kadar küçük olmamıza rağmen bana yemekler yapardı, ilgilenirdi, beraber oyun oynardık ve hiç kavga etmezdik. Bunun anti tezi olarak annemler olduğu zamanlarda birbirimizi yer dururduk. Şimdi de şu koca yaşımızda yalnız kalıyoruz ama idare ediyoruz. Kavga etmeden güllük gülistanlık geçiniyoruz en azından şimdilik.
Abim yeni bir eğlence edindi kendine bu günlerde. Sevgilinin bana dünya tatlısı bir şekilde hediye olarak getirdiği şirin mi şirin Elmo'mla ilgili bu durum. Elmo geldiği günden beri baya bir popüler oldu, odamın ıncık cıncık her köşesinde var olan Eeyore'umun tahtını zorluyor nerdeyse. Her neyse kendisi çok şirin bir yaratık, pörtlek gözleri, tupturuncu yusyuvarlak bir burnu ve her an ağzı açık bir şekilde sırıtan yüz ifadesi var. Abim üşenmeden her sabah veya her akşam Elmo'mu şekilden şekile sokuyor. Sabah 7 gibi evden çıkıyor abim normalde o saat öter öter kalkmaya üşenir, uyur-gezer bir şekilde kahvaltı namına bir şeyler yer, gözü kapalı bir şekilde çıkar evden. Ama bu aralar bir uyanıyorum Elmo fotoğraf albümünü almış kucağına fotoğraflara bakıyor, sonra başka akşam bir buluyorum başka bir peluş hayvana sarılmış, ya da ertesi sabah Elmo'yu Eeyore'un üstünde buluyorum. Sanırım bir süre daha böyle gidicek. En yaratıcı üç hali Elmo'nun aşağıdaki fotoğrafta.İlkinde Elmo'nun keyfi yerinde ben diyim California siz diyin Marsilya sahillerinde keyif yapıyor kulağında kulaklıkları ve gözünde gözlükleriyle. İkinci tiplemeyi ilk gördüğümde resmen sesli gülmüştüm evde deliler gibi bir başıma. Sanırım Elmo saklambaç oynuyor o fotoğrafta. Ve en son bugün eve geldiğimde son haliyle karşılaştım. Abim kendi yerine Elmo'yu oturtmuş, eline sonradan hakkında uzun uzun konuşmak istediğim Wii adlı "oyuncak"ın kumandalarını vermiş ve yanına da birasını koymuş. Abimle çok iletişim kuramıyoruz bu ara ben bir gün evdeyim bir gün değilim, akşam o oyununu oynuyor, sabah ben uyuyorum... Elmo yoluyla sessiz bir iletişim kuruyoruz sanırım. Merakla bekliyorum yarın sabah nasıl bir Elmo manzarasıyla karşılaşacağımı.


3 yorum:

rosencrantz dedi ki...

allaam süper ötesi bişey yaa!! ayrıca 2. karede elmo sana benziyo!

bi de, yutub dan sırayla aratıp izlesene şunları
1.tickle me elmo
2.tickle me emo

:D

yeşil kurba dedi ki...

ahaha evet yaa çok bomba o videolar önceden de izlemiştim :))
bu arada bana benzemesini bir iltifat olarak mı almalıyım yoksa aşağılama mı anlamadım :P
ayrıca bu sabah kafasında kalpak elinde metal içki kutusuyla buldum elmo'yu onun da fotoğrafı var elimde..
abim delirdi!

reznoire dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.