Temmuz 05, 2008

happy 4th of July!

Efendim birincisi 4th of July kadar gereksiz bir kutlama daha var mıdır dünya üzerinde bilemedim. Saatlerdir yaptıkları tek şey gümbür gümbür havai fişek atıp, milyon dolarları havaya saçmak. Yok gitmedim izlemedim gezmedim görmedim ama herhangi bir mantığa sığdığını sanmıyorum bu kutlamanın. Demin yukarıya çıkıp Ori'ye (kedi oluyor kendisi) baktım hayvancağız napcağını şaşırmıştı. Zaten çok tırsak bir şey bir de çekingen ondan bana hiç pas vermiyor sevdirmedi de kendini gitti yatağın altına girdi.. Şu anda çok gümbürdüyor ortalık korkuyor mudur acaba? Ben bile korkuyorum... Ama ne yapabilirim ki sevdirmiyor kendini gidiyim bir de beni mi tırmalasın... En iyisi o kendi çapında korksun ben kendi çapımda... Heralde alışıktır biraz bu durumlara? Ben değilim mesela ondan ben Ori the Cat'den daha çok korkuyorum, idda ediyorum.
En korkunç olayı bugün odama giren iğrenç amazon sinek-pervane-helikopter böceğimsi şeyle yaşadım. Vızır vızır ışığa yapıştı kaldı. Sevgiliyi aradım ağladım, ağladım, ağladım... Elim ayağım titredi... Hala odadan çıktı mı emin değilim ve hala çok korkuyorum... Umarım çıkmıştır....
Çok kolay olduğunu söyleyemiycem burada olmanın. Hiçbir şey toz pembe değil. Kendimi baya bir yalnız hissediyorum şu an itibariyle... Tamam daha 3 gün oldu ve bunun 2 günü evdeydm ama yine de bir garip... Anlatmak istediğim aklımda olan o kadar çok şey vardı ki... Düşüncelerim darmadağın kelimelerimi toparlayamıyorum... Tek istediğim yarının daha güzel bir gün olması!
04.07.08 / Sa: 21:27

Hiç yorum yok: