Ağustos 08, 2008

mixed up! Mavi ekran veren yeşil kurba...

Hani eski bir resme bakarken,
Hani yılları sayar da insan,
Hani gözleri dolar ya birden...

Yine bir Leyla'yım bu aralar. Şu anda bunu yazınca fark ettim acaba ismi Leyla olan insanlar bunu bir hakaret olarak algılıyor mudur? Yine Cansu'yum bu aralar diyip garip bir ruh halini kast etseydi biri alınır mıydım? Pehh.. saçmalık...
Zaman nasıl çabuk geçiyor. A.'nın bir teorisi vardı, söylediğinde ağız çevresindeki kasları kullanmadan gülmüştüm. Şimdi dünyanın sonunun 2010 küsür de geleceğine inanan insanların savunduğu hipotez dünyanın sonuna yaklaştıkça zaman daha hızlı geçmeye başladığıymış... Dünya daha mı hızlı dönüyormuş ne? Bıdı bıdı bir şey, sizce hızlı geçiyor mu zaman?

"Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak..."
Güzel bir söz sanki bu... Büyüyünce bebek gibi zırlama derler. Demek ki bebekler için en dokunulmazı. Biraz büyümeye başlayınca "aaa sen kocaman abi/abla oldun, niye ağlıyorsun" derler... Ağlıyorum kardeşim yere düştüm, dizim acıdı, karnım acıktı, uyumak istiyorum, arkadaşımla oynamak istiyorum, ağlıyorum. 3 yaşındayım ağlıyorum, 13 yaşındayım yine ağlıyorum, 23 yaşındayım yine ağlıyorum, bak 33 yaşında hala ağlıyorum, 43, 53, 63, 73,...

Hmm... Evet Dsm kitabı olan biri varsa açıp bana tanı koysun mümkünse... Tanı demişken aslında psikiyatristlerden bahsetmek isterim bir yazımda.. Staj deneyimleri, korkunç manzaralar, en güzel eşantiyon veren ilacı hadi bir de bunu deniyelim diye deniyen şuursuz doktorlar, Türkiye'de doktorluğun lisansının olmaması, diğer bir çok meslek grubunun olmadığı gibi. Adam 26 yaşında doktor oluyor, 66 yaşına kadar... Kimse ya bu adam 40 yıl önce mezun oldu arada beyin travması geçirmiş midir, herhangi bir duyusu işlevini kaybetmiş midir, akıllı mıdır değil midir diye sormuyor... Sırf doktorlar için değil tabi bu her meslek için geçerli... Nasıl olsa önemli olan insan hayatı, insan hakları falan değil.. Önemli olan çark dönsün. Ama demokratiğiz sapına kadar orası ayrı. Peh!

Ne saçmalıyor bu insan derseniz, o da bilmiyor sormayın... Tamamen zihin akışı yöntemini kullanıyor. Ayrıca saat gece 10 buçuk ve karnı acıktı. Ne yapsa haklıdır. Ayrıca Amerika'nın en uç bir ucunda bir çatı katında yalnız. Ayrıca bütün sevdicekleri sıcaktan dert yanarken kendisinin kıçı donuyor. Ayrıca yorgun...

Yeşil kurba bir zıplar, iki zıplar, üç zıplar... Dört?

07.08.2008 / 22:25

1 yorum:

ozkan dedi ki...

Dördüncü zıplamaya umudu olmayan kurbaa yaşayamaz. Kurbaalar ömrünün bittiği yere kadar zıplar. Arada su çıkar kendi stiliyle yüzer fln, yeterince azmederse kurbaalar uçabilir de.