Eylül 10, 2008

Bir rüya gördüm, yine küfür ettim...


Yazamıyorum bu aralar... Sanırım kendi içimde kayboldum, kendi denizimde boğuldum bu aralar! O kadar çok koşuşturduğum iş var ki minik minik hayatımın belki de en huzur veren 'şu' kısmına zaman ayıramaz oldum...
Geçen gün bir rüya gördüm. Eskiden hayatımın kocaman bir köşesinde kurulu olan bir insanı. Ve rüyamda tekrardan aynı yerdeydi. Beraber büyüdüğüm, bir gün aynı evde yaşama hayalleri kurduğum, ilklerde yan yana olduğum, aileden önemlisi canım olan ama şu anda görmediğim o insanı... 
Rüya bitti.
Uyandım...
Eminim o duyguyu yaşamışınızdır, uyanınca sadece rüya olduğunu anlayıp küfretmişinizdir. Geri istedim onu hayatıma... Yine çocuk olmak istedim onunla, yine hangi bebekle kim oynıycak kavgası etmek istedim... Genelde pek bir özensiz yaşadığımız şu hayatta kaybediyoruz en önemli şeyleri bazen... Ve özledim demek çok zor geliyor eğer kaybedip özlediğimiz insan çok uzaklardaysa artık bizden. Ve bir gün bir rüyada bilinçaltınız size fısıldamak ne kelime haykırıyor 'kaybettin onu gerizekalı, hadi özle bakalım şimdi' diye...
Çok mu geç yeniden beraber oyun oynayabilmek için???

7 yorum:

ozkan dedi ki...

hiç geç değil :) geçen evrim'le sizin balkonda eski oyuncakları karıştırdık transformers oynadık. aynı şehirdeyseniz siz de yapabilirsiniz.

si-men! dedi ki...

geç değil meraklanma, hatta karşıdakine de büyük bir jest olur düşünsene.

ara bence, keyifli olur yeniden kaldığı yerden :)

yeşil kurba dedi ki...

özkancım!!! transformerslar hala evde mi?? Kesin onları bulup oynamalıyım :) doğru diyorsun, ama bazen kendimi yaşlı hissediyorum, bir şeyler için de geç olduğunu düşünüyorum... Hayat garip bir oyun diye alakasız bir şekilde bağlayıp, özledim sizi diye konuyu kapıyorum :)

yeşil kurba dedi ki...

si-men çok geç yanıtlıyorum yorumları, neler oldu bana böyle?? Sağol hakkaten yorumun için, düşünücem bunu :) ama telefonu açmazsa ne yapıcaz?
Hmm cevabı biliyorum, en azından denemiş olcam, di mi? :)

si-men! dedi ki...

evet denemiş olmak bir adımdır, yaptıklarının pişmanlığı çabuk geçer ama yapmadıkların içinde kalır gider. dene, eğer sonuç negatif olursa suçu karşıdakine atarsın.

ozkan dedi ki...

evrim almış getirmiş (ya anannenin evinden ya da teyzenin) bir eski oyuncak kolisi, içinde evrimin tırları, arabaları, sana ait bir kaç oyuncak, hepsi balkonunuzda duruyor.
Yaa naaptın blogunun renk ayarına, okurken gözüm yoruldu :(

yeşil kurba dedi ki...

heyy super o zaman!!! pazar gunu gelince ilk işim onları karıştırmak olsun!!
bu arada hemen değiştiriyorum o zaman renkleri, ben de düşündüm acaba göz yorar mı diye :)