Ocak 07, 2009

doktor bu ne?

Bugün aklımın almadığı bir sıkıntı var içimde.
Sabahtan beri boğuştuğum - bünyeme fazla gelen işlerimden mi kaynaklanıyor bu, yoksa aylardır bazı sıkıntılarımı içimden atamadan üst üste biriktirmemden mi karar veremedim şu anda.
Bir şeyler yapmak istiyorum ama ne olduğunu bilmiyorum.
Aklımı kurcalayan bir şeyler var ama tam ne olduğunu çözemiyorum.
Sıkıldım, daraldım, bunaldım, kurtulmak istiyorum ama beceremiyorum.
Gitmek istiyorum, çok uzaklara olmasa bile Bodrum'a - ya da onu da geçtim herhangi bir deniz kenarına...
Nefes almam lazım, burda alamıyorum.
Dünyanın bu kadar iğrenç bir halde olması beni her şeyden elimi ayağımı çekme eylemine iterken zamanın fütursuzca ilerlemesi sinirimi bozuyor.
Bazen düşünüyorum nasıl her şey bu kadar çabuk değişebiliyor diye.
İnsanlar ölüyor, ilişkiler bitiyor, benim bir tane bambum vardı çok sevdiğim o bile kurumaya yüz tutmuş bir halde salonun bir köşesinde duruyor.
Ve bütün bunları bana bir arada sunmayı uygun gören kader midir ne halttır bilemiycem yardım etmeye pek niyetli gözükmüyor.
Sonra geliyorlar bana ya, düşünüyorum yastıkta kalmış saç tellerimi dört yıl boyunca kitabının arasında saklayan adam niye gün gelir de gider benden diye...
Cevabını bulamıyorum.
Düşündükçe daralıyorum.
Daraldıkça kaçıyorum.
En sonunda iyice bunalıyorum.
Tıpkı şu an gibi.
En sonunda susuyorum...
Açıyorum boş bir dizi, dalıyorum gidiyorum.

4 yorum:

ozkan dedi ki...

Detox dönemi :p
Tabir biraz ağır, ruhsuz gibi, alışma dönemi olarak yumuşatayım.
Hayatında çok önemli bir yeri olan bir şey eksildiğinde, eksikliği sürekli görür ve acıdan kaçınmak için de sürekli görmezden gelmeye, kaçmaya çalışır insan. Öyle dönemler olur ki, böyle bir değil bir kaç değeri yitirebilir, yitirme korkusu ile yüzleşmek zorunda kalabilir insan. Bunun adı insan olmak ama, başka bir şey değil sanırım. Doğal bir insan olmak. O cevabını bulamadığın soruları sormak, düşündükçe daralmak, sonra bunalıp uyuşturucu bir eyleme dalıp gitmek.
Bu, insan olmak, bu, kurduğun hayallerin kırıklarına bakmaktan çekinme isteğine kapılmak... Bu doğal.
Bununla yüzleşebilmek de güçlü insan olmak. Yüzleşerek ders alıp, daha iyiyi yakalayabilmek de daha güçlü insan olmak. Ama özünde hepsi insani.

yeşil kurba dedi ki...

yine çok haklısın özkancım.. tabi ki de zaten yaşamam gereken bir şeyi hayatımdaki diğer olaylardan yaşayamamanın getirdiği üst üste binme sancısını yaşıyorum şu anda... garip bir cümle oldu ama eminim ki sen anladın beni :) en kısa zamanda silkeleniceğimdir, emin olunuz :)

MANUKYAN dedi ki...

dizi açma. şarap aç, iç rahatla...

yeşil kurba dedi ki...

o da güzel bir fikir manukyan :)
arada onun da yapıyorum merak etme :)))