Şubat 11, 2009

Bunu yapan insan olamaz.

İçim acıdı şurada rasladığım, bu fotoğrafa benim. Minicik bebecik bir koala, yangından kurtulmuş zar zor. Onu kurtaran itfaiyeci pek de fazla olmayan suyunu paylaşmış bu şirinlikle. O da içmiş suyunu kana kana elini sıkı sıkı tutup kurtarıcısının... Sam the koala diyor Avusturalya basını ona. Eğer evlatlık veriyorlarsa ben seve seve evlat edinebilirim onu. Bakarım ona evimde olmaz mı? Hem benim Eeyore'larım var iyi anlaşır belki onlarla. Bir de benim bir bambum var, ama onu yemesinin yasak olduğunu öğretirim ona. Sonra sarılır yatarız akşam. Ama o ağaçları özler sanırım... Olsun, benim de özlediğim çok şey var ama yaşıyorum işte. Özlerken de yaşanabileceğini anlatırım ona? Sam the koala gel benle yaşa, çok iyi bakarım ben sana. Banyo küvetinde fok bakıcam diye tutturmuştum bir ara, yeni isteğim Sam the koalaya bakmak... Lütfen?

Şaka bir yana Avusturalya cehennem olmuş şu anda. 
Ne yapsalar faydasız.
Durduramadıkları, gittikçe büyüyen bir ateş.
Doğanın önüne geçmek pek bir imkansız sanki...
Oysa ona ne kadar kolay zarar veriyoruz, işte şimdi onun intikam vakti. 

7 yorum:

ozkan dedi ki...

Hugerist hayvan.
Doğa bunları sarılmak için yaratmış.
Seviyom ben bu egzovimli yaratıkları (haha yine yaptım)

yeşil kurba dedi ki...

sen sevdin bu barney stinson kelimeleri oyununu :)
ama bence de koalalar çok tatlı :( ben evde bakarım ona... gelsin bana olmaz mı ya :(

ozkan dedi ki...

Oldu canım, yanına iki kangru, bi de aborjin verelim :) Koyarsın salona :p

hedonistt dedi ki...

benim de bir ara küvette fok, bahçe havuzunda yunus bakma gibi hayallerim vardı, sonra izlediğim bir programda evde koala besleyen kadını görünce onuda kıskandım. hep sarılsa bana, sırt çantası gibi sırtımda gezdirsem keşke :) bir de pandalara olan zafım var ki onada sarılıp uyunabilir :) yangın içler acısı ama daha acınası bir hal var ki bunun boş arazi açılması için yapılmış bir kundakçılık oluşu.

yeşil kurba dedi ki...

salonda kangru fikri ne kadar çekici olsa da sanırım ben koala istiyorum :)

hedonist küvette fok beslemek isteyen tek ben değilmişim mutlu oldum bak şimdi :) hayvanat bahçesi mi açsak biz senle ortak acaba? :)
evet onun için zaten diyorum bence bunu yapan insan olamaz:( neyse ki yağmur başlamış en azından ilerlemesi durur belki, olan oldu geri döndürülemez...

ozkan dedi ki...

Ben de derin dondurucuda penguen beslemek istiyorum. Kangruya itirazın var ama aborjine ok misin?? :]

Orman yangınlarının en kötü yanı düzeltilemeyecek hasarlara yol açması, çok büyük yangınlarda ekosistemi geçtim, toprak bile ölüyor. Bunu yapan insan olamaz diyoruz, ama işte asıl bunu yapanlar insanlardan başka bir şey değil. Yapanlar insan değil bu yönden ve bu yıkıcı yön de insanı insan yapan bir öğe. İnsan değil başka bişi olalım biz.
Derin oldu...

hedonistt dedi ki...

derin dondurucuda penguen fikridesüpermiş :) hayvanat bahçesi fikri ise şahane, kafes olmadan hepsi dolaşsın rahatca, tarihe geçeriz :)