Nisan 15, 2009

Forget Me - Not

Horrace: "So, is three years long enough to get over someone?"
Sawyer: "Absolutely."

23.5 yaşımdayım ben. Ağustos'un sonunda 24. yaşımın herbir gününü tüketmiş olacağım. Ve dünyadaki 25. yılımın günlerini teker teker harcamaya başlayacağım. Yaşlanmak enteresan bir hadise. Zamanla etrafınızdaki insanların değişimine, bazılarının ölümüne, daha da zorlaşan karışan ilişkilere, saçlarınızdaki beyazlara, hiç sonu gelmeyen-değişmeyen dünyasal yalanlara ve bir dolu gereksiz fani olaylara tanık olmak zorunda kalıyorsunuz.

Bugün yaşlanmanın ya da büyümenin en garip cilvelerinden birini yaşadım sanırım. Sizin daha önce hayatınıza bir şekilde giren bir insan evlendi mi? Bugün kendisini deneyimledim gerçekten garip bir duyguymuş.

Bencilce duygularla doldum bu gece niyeyse. Sanki içimdeki 17 yaş halim zıplaya zıplaya "alooo ben burdayım nasıl yani, nasıl evlenirsin sen???" diye bağırıyor. Herkes zamanla her şeyi unutuyor. Zaten unutmasak nasıl yaşayabiliriz ki? Günlerin geçmesi için unutmamız lazım, birilerini, yaşadıklarımızı, sevdiğimiz adamları/kadınları.

Ama bugünün özeti şu:
Unutulmak çok kötüymüş.

2 yorum:

si-men! dedi ki...

şöyle kısa bir hikaye:

bir erkek kızın birini çok sevmiş, ruh ikiziymiş onlar, öyle çok sevmişler, öyle tutkulularmış ki bu tutkuları sürekli kavgaya dönermiş ama sonra hemen barışırlarmış. kızın yine böyle ağlamaklı olduğu birgün, abisinin en yakın arkadaşı kıza neyin var demiş, konuşmuşlar. çocuk demiş ki, senin kıymetini bilmeyen olamaz, belki de en yakın arkadaşımın kardeşisin diye böylesin benim için, ama kıymetlisin seni üzüyorsa bırak gitsin demiş. dinlememiş kız abisinin arkadaşını, ruh ikizi var diğer tarafta ne kadar da kavga etse. 6 senelik bir ilişkinin ardından ruh ikizleri ayrılmış, aradan bir ay geçtikten sonra erkeğin evine bir davetiye gelmiş 1 ay önce ayrıldığı sevgilisi abisinin en yakın arkadaşıyla evleniyormuş, kızın ricasıysa eski sevgilisinden nikah şahisi olmasıymış.

sence unutulmak ne kadar acı olabilir?

Yesil Kurba dedi ki...

çok acı olabilir... yorumsuz kaldım!