Şubat 02, 2010

Kararlar - değişiklikler

Kısa kısa yazıcam artık. Yenilik yaptım kendimde, blogumda. Twitter kullanmaya öyle bir daldım ki uzun uzun blog yazmak zor gelmeye başladı. Onun için artık cümleler kısa, anlatcak çok da bir şey yok zaten. Sadece arada yazmam gerek, yazmayınca nedense pek iyi olamıyorum..

Dün gece Vegas'tan geldim, hala başım dönüyor uçak uğultusu beynimde. Las Vegas, hiç bana göre bir yer değil! Her yol sizi kumar makinelerine götürüyor, lobi yok otellerde oturcaksanız kollu makinelerin rahat koltuklarına oturmak durumundasınız, her şey tükettirmek amaçlı, sokakta yürürken birden kendinizi otelin içinde buluyorsunuz. Gündüz gezdim ilk olarak Vegas'ı ve gerçekten hiç hoşlanmadım. Sonra gece gezilerimizde biraz daha zevk verebildi, en azından ışıklar, büyük oteller falan.
Ama saçma! Her şeyin yalancısı var, eyfel kulesi, özgürlük anıtı, sezarın sarayı, aşıklar çeşmesi... İnsan kendini yalan, vıcık vıcık bir dünya içinde buluyor. Çıplaklığın abartıldığı, bedenlerin ruhsuzlaştırıldığı, tüketimin dibine vurulduğu, çocukların bence götürülmemesi gerektiği bir yapay şehir Vegas.
Hayatta bir kere haftasonu eğlencesi amaçlı görülebilecek bir yer ya da Hangover'daki gibi bekarlığa veda partisi için ideal! Onun dışında, peh peh peh diyorum Vegas'a...

4 yorum:

ozkan dedi ki...

Hoşgeldin:)
Kısa kısa yazmak seni anlatabilecek mi ama?
Vegas'ın seni hayal kırıklığına uğratmasına üzüldüm (niye sanki bu benim suçummuş gibi yazdıysam...)

Yesil Kurba dedi ki...

hoşbulduuk :) sanırım bir gün içinde birkaç kısa post olcak. çözümü böyle bulcam. ama en azından yazıcam.. özledim buraları :)

pdk dedi ki...

cansu kısacık bir paragrafta "bir yapay şehir" olarak vegas bu kadar güzel anlatılabilir... welcome back, bende hala tık yok ;)belki ispanyolca öğrenmeye başladığımda, buenos aires kafasıyla.. (ama bu sefer başka kafa)

Yesil Kurba dedi ki...

canım beniim.. sağol. ben de özlemişim aslında... sen de yaz BA'da zaten mutlaka yaz haber aliim senden. hala inanamıyorum açıkçası. beni bırakıp gidiosun... only spanish kafası :)