Mart 22, 2011

İstemek elde etmenin yarısı mıydı? Peh.

Çok şey demek istiyorum aslında her zamanki gibi. Mesela 'nasıl yani?' diye sormak istiyorum. 'Otur karşıma, anlat' demek istiyorum. Bunlardan birini sorduğumda boş gözlerle bakmasın istiyorum. Gereksiz ve yalan hayat bahanelerini getirmesin istiyorum. Bir kez olsun bir insan karşıma geçsin ve dürüst olsun istiyorum. Bazı eksikliklerden faydalanıp 'ne alakası var canım, amma abartmışın' demesin istiyorum. Tıkalı trafik son hız giderken, son anda frene basıp, şerit değiştirip sonra da 'ben hep buradan gidiyordum zaten' demesin istiyorum. Bir kerecik de olsa gerçek olsun istiyorum. Yalanın, pembesinin, beyazının, grisinin olmadığını bilsin istiyorum. Kalp kıranın aslında kendisi olduğunu anlasın istiyorum. Bundan sıyıramamış, etliye sütlüye dokunmadan kendini kurtarmamış olmasın istiyorum. Kendini çok zeki sanıp beni aptal yerine koyduğunu sanmasın istiyorum.

Bir kerecik de olsa karşıma düzgün adam, düzgün insan çıksın istiyorum.
Birazcık da olsa sorumluluk alabilecek kapasitede bir insan olsun istiyorum.
Ben hep böyle çocuk gibiyim numaralarını yapmasın istiyorum.

Ya da böyle insanlar hiç etrafımda olmasın istiyorum.

Bazı insanların varlıklarının ağırlığı, yokluklarında hissettirdikleriyle aslında anlaşılır ya. 
O ağırlıktan kurtulduğuma bir kez olsun sevineyim ve bu kadar her detayı düşünmeyeyim istiyorum.

Hiç yorum yok: