Şubat 24, 2009

Cha cha cha....

Benim hayatımın artık yepyeni bir rengi var ve onu çok seviyorum!!! Ne kadar mutluluk böceği bir açılış olduğunun farkındayım ama şu anda deli gibi bacaklarım ağrımasına rağmen çok mutlu ve huzurluyum. Bir aydır devam eden latin dansı öğrenme faliyetlerim beni gerçekten huzurlu kılıyor. Hani daha önce de demiştim ya, bir şeylerden zamanında birileri için feragat etmiş, vazgeçmiştim. İşte şimdi o vazgeçtiğim şeyleri teker teker gerçekleştirme azmim beni benden alıyor.

Zorla Ö.yü de sürüklediğim dans kursum çok büyük eğlence kaynağım oldu şu günlerde. Cha cha ve merengue şu anda favorim, sebebi kolay olmaları tabi ki de. Salsa'da el ayak fena karışıyor henüz ama ona da alışıcam zamanla umarım. Yazla ilgili planlarım en kocaman köşesinde latin gecelerine katılıp tanımadığım garip insanlarla dans etmek pahasına çılgınlar gibi eğlenmek var. Evet uzun bir aradan sonra ilk yalnız yazımda, kendi istediğim yerlere gidip, istediğim her türlü abukluğu yapma lüksümü kullanıcam.

Huzur, keyif, yorgunluk... Hepsi bir arada şu anda....
Ondan bu lakayıt post, bir de birazcık da olsun yazabilmek için...

2 yorum:

mischa dedi ki...

lakayıt olsun ya, yeter ki senin keyfin yerinde olsun kurbacııım (: bize de dans et öğrenince, gözlerimiz şenlensiiin (:

yeşil kurba dedi ki...

saol mischa'cım. iyicene öğreniyim şu işleri bir dans videomu yayınlarım belki blogumda :P