Aralık 14, 2008

Yerel seçim uğruna neler feda edilir?

Solu mis gibi havanı Türkiye.
Kime oy vericen tabi ki de sana bakana, seni ısıtana, seni biraz daha zehirliyene.
Herkese afiyet olsun, çekin karbonmonoksit-dioksit-ne zıkkım oksit varsa içinize.
Sığ politikalardan, ve bu sığ politikalara insanları muhtaç eden zihniyetten, sağ-sözde sol-liberal nerden olursa olsun mantalitesi ve yalanları değişmeyen politikacı şahsiyetlerden ben fena bıktım. 
Hiç kafamı sizlere yormak istemesem de, tek bir dileğim var sizlerden beni zehirlemeyin mümkünse, olmaz mı?

3 yorum:

hedonistt dedi ki...

si-men de gördüm yorumunu(zu). çok hoşuma gitti bakış açın(ız). özellikle.... girip bir bakayım dedim. sadece yorumu değil, yazıları da güzel dedim sonra ve paylaşmak istedim .)

kendini bilmez bir deli dedi ki...

açıkça söliyim adını beğenmedim daha doğrusu blog adını:(çünkü yeşilkurbaga bıtanedir oda benım blogum:(çocuklar gibi oldu kusura bakma yınede söylemeseydım içimde patlardı ,,,

yeşil kurba dedi ki...

çok teşekkürler hedonist! ilk iş şu siz-biz eklerini kaldıralım senin için de uygunsa :)

kendini bilmez bir deli: özür dilerim senin ismine ortak olduğum için. Ama benim için de yeşilkurba başka bir özeldir... neyse umarım paylaşabiliriz bu ismi, teşekkür ederim paylaştığın için:)