Mayıs 07, 2008

heyecan basar beni ara sıra

Birden çalan bir telefon. "Aşağıdayım hadi gel" diyen o ses. Uçarak hazırlanıp, merdivenleri koşarak inmek. Bahçede bekleyen sevgilinin boynuna sarılıp, havada üç tur dönmek. İşte akşamımı mutlu kılan hadise tam olarak buydu!

Neyse bu ayrıntı girişi geçerek asıl üzerinde zırvalamak istediğim konuya geliyorum. Aslında zırva demek haksızlık olur bu konuya. Heyecanlıyım bu gece. Yarın yeni bir şeye başlıyorum, 8 tane ergenle "paylaşım saati" tadında bir şey yapıcam yarın (biraz Esra Ceyhan psikoloğu cümlesi bu ama grup demek istemediğim için oldu...). 4 hafta boyunca devam edicek bir çalışma, olay en sonunda madde kullanımına bağlanacak tabi. Nasıl olacak pek bir fikrim yok. Öyle kafamda hazır cümlelerimle de gitmiyorum spontane gelişsin istiyorum her şey o odanın içinde. Ama içim biraz kıpır kıpır, korkuyorum da açıkçası. Ergenlerle çok çalışmış, çocuklarla çok oynamış bir insan olarak diyebilirim ki yeri geldi mi acımasız olabiliyorlar. Öyle bir durumla karşılaşmamayı umuyorum gerçekten. Nerelerde, hangi çocuklarla çalıştığımı ve nasıl güle oynaya günlerimizi geçirdiğimizi, nasıl gözlerim dolarak onlardan ayrıldığımı düşününce İstanbul'un göbeğindeki bir ilköğretim okulundaki 8 çocukla çok büyük sorunlar yaşamıyacağımı ve güzel geçeceğini tahmin etse de önceki gece heyecanı yaşıyorum şu anda.

Ben de bu heyecan olayı çok enteresandır. Eğer ertesi gün benim için önemli bir şey varsa, mesela bir şeyin ilk günüyse ya da bir sınavım, mülakatım, vs varsa o gece uyuyamam ben. Ertesi gün olay sırasında koruduğum soğukkanlılığım o gece tamamen uçar gider. Öss'den önceki gece 3'e kadar uyuyamayıp, BBG adlı güzide yarışmanın finalini izleyip, koltukta 35. REMlerini yaşayan annemle babama uyanın benim uykum kaçtı diye serzenişte bulunmalarımı hatırlıyorum mesela. Ama ertesi sabah da gayet keyifle kahvaltımı edip sınava gittiğimi hatırlıyorum bir yandan da.

Böyle bir durum bu işte... Bir heyecan durumu, kıpırdanma durumu. Nasıl olacağını kestirememe durumu. Sağlamda olmama, tedirgin olma durumu.

Hiç yorum yok: