Mayıs 15, 2008

Dikkat spoiler!!!!

Defalarca izledim, üst üste dinledim yok ben bu sahneden bıkmadım. Desmond ve lacivert gömleği son derece rahatı yerinde bir yılbaşı arifesi geçiren Penelope'yi ariyor... Tabi bu arama böyle direk şu gün yaptığımız kadar kolay olamıyor malum ada, iletişim yok, düşmüşler, zaten Desmond 3 yıldır kayıp, telefon tutmayı bile unutmuş olabilir yani. Said beyciğimiz her yeri parçalara bölünmüş telsiz-telefona bakıp "I can fix it" diyor nasıl oluyorsa da yapıyor ve Desmond'la Penelope'nin o efsane konuşması gerçekleşiyor.

Yapmam gereken bir dolu deşifre, mülakat varken, oturup bunu yazdığıma inanamıyorum. Ve herhangi bir copy-paste durumu söz konusu değil üşenmedim izledim yazdım. Hayat ne garip...

P: Hello.
D: Penny?
P: Desmond?
D: Penny, Penny you answered, you answered Penny.
P: Des, where are you?
D: I'm... I'm... I'm on a boat, I've been on an island....
D: Oh my god Penny is that really you?
P: Yeah, yes it's me.
D: You believed me. You still care about me.
P: Des I've been looking for you for the past three years. I know about the island I've been researching *cızırdar* And then when I speak to your friend Charlie that's when I knew you were still alive, that's when I knew I wasn't crazy.
*cazır cuzur*
P: Des are you still there?
D: Yes I'm still here can you hear me
P: Yeah, yeah that's better.
D: I love you Penny, I've always loved you. I'm so sorry. I love you
P: I love you too.
D: I don't know where I'm but...
P: I'll find you Des...
D: I promise...
P: No matter what...
D: I'll come back to you...
P: I won't give up...
D: I promise...
P: I promise...
D&P (aynı anda): I love you.

İşte olay budur!
Gitmem yaklaştıkça duygusallaştım mı noluyor bilmiyorum... Ama o kadar güzel ki.. Kahrolasıca power supply bitmeseydi ne güzel konuşmaya devam ederlerdi.

Birbirilerinin cümlelerini tamamlamalarına BİTTİM...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

if something goes wrong who will be my CONSTANT????????????

Adsız dedi ki...

who is your constant?
who is my constant?
who will be your constant?