Ağustos 08, 2008

nereye koşuyordu?


Bu arada aklıma geldi hayırlı olsun youtube gece gece yine bloke olmuş. Ben bu youtube'u kapayan adamla tanışmak isterim ya. Düşünsenize kalkıyor gece yatağından "ya bu çocuklar yine bir yol bulmuş youtube'a girmek için şunu bir kapıyım da geliyim hanım/bey" diye sesleniyor yanında horlayan insana...

Bir de yarın evlenmek için insanlar birbirini yiyormuş. çünkü 8.8.8 oluyormuş süpermiş, şahaneymiş, uğurluymuş... Bana göreyse tarihi yanlış yazsamda fark etmiycek gün olucak. Bu cümleyi ben bile anlamıyordum nerdeyse anladıysan tebrik ediyorum.

Bu Amerikalı insanlar niye her şeyin farklısını kullanıyor. Niye kilometre değil de mil, niye kilogram değil de pound, niye 7 ağustos 2008 değil ağustos 7 2008, niye santigrat derece değil de fahreneit?
Cansu'nun ilk günleridir, internetten hava durumuna bakar, "hmm yarın, neeee 65 derece miiiii?". Ha ha... Aslında böyle bir olay yaşamadım. Ama yaşayabilirdim. Niye korkutuyorlar beni...

Mavı ekran devam eder... Gitmez, sanki içine ettiğimin printer'ı hata vermiş gibidir cansu. Cntr+Alt+Del'e uzun basarsın resetlenmez, task manager çıkar ama End Task dersin kapanmaz. Son çare fişini çekmektir.

3, 2, 1.....

07.08.2008 / birkaç dakika sonra...

4 yorum:

mischa dedi ki...

"Cntr+Alt+Del'e uzun basarsın resetlenmez, task manager çıkar ama End Task dersin kapanmaz. Son çare fişini çekmektir." bu durum benim de çok sık başıma geliyor :)

yeşil kurba dedi ki...

:) abim bana hep der ki, "sen elektronik aletlere negatif elektrik yüklüyorsun, ne zaman sen otursan başına bozuluyor printer, bilgisayar, vs...". Son yıllarda daha iyi anlaşsam da bilgisayarlarla bazen fırlatıp atasım geliyor kendilerini :))

rosencrantz dedi ki...

youtube ne zaman açılmıştı ki?? sen taa oralardan nasıl biliyordun?? memleketin nabzını mı tutuyordun?

yesil dedi ki...

ahahah... ekşi sözlük okuyordum!
ya aslında açılmadı da değişik dnslerden giriliyordu ya ondan bir ban daha yemiş aynen şöyle:

az önce bir ip ban daha yemiştir. gece mesaisi yapıyor adamlar.
(jamsession, 08.08.2008 02:23)

çok da zor değildi :)