Ocak 18, 2009

Gizli kalmaması gereken bir hadise

Uzun zamandan beri hiç elimden bırakamadan okuyup, çabucacık tükettiğim ilk kitap olma ünvanını Alper Canıgüz'ün Gizliajans'ına veriyorum. O kadar eğlendim ki kitabı okurken, abimin sit-comlara sesli gülme alışkanlığını yadırgayan ben son derece sesli bir şekilde güldüm bazı bölümlere. En sevdiğim bölümse reklam yazarı kahramanımızın gönlünün sultanı Sanem'le tanışma sahnesiydi sanırım. Beni gerçekten hayattan koparan bu esere şapka çıkarıyorum hepinizin huzurunda. Ekşi yazarı olduğundan feci halde şüphe duyduğum, yeni keşfettiğim bu zeki yazarla Boğaziçi Psikoloji mezunu olma kaderini paylaştığımızı duyunca da ayrı bir sevindim ayrıca. Kendisine bir röportajda mezun olduğu bölüme gönderme yaparak "Psikolojiyle ilgili neler yapıyorsunuz?" tadında yöneltilen absürd bir soruyu "Bunalıma giriyorum" diye cevaplamış. Ben çok sevdim! En kısa zamanda diğer iki kitabını da edinip, bir çırpıda okumayı planlıyorum. Sizlere de tavsiye ediyorum...

1 yorum:

ßallondon dedi ki...

benim son yazı sana canım.
muck.
şerefe bu arada,iç anasını satayım nolcak,yarasın,bana da koy hatta.