Haziran 01, 2008

yazmalıyım...

Lisans hayatımın son paper'ıyla resmen boğuşuyorum. İçimden yazmak kesinlikle gelmiyor. Sadece şöyle bir göz attığım makaleleri okumaktansa hayaller aleminde gezinmeyi tercih ediyorum bugün. Haliyle yazamıyorum da herhangi bir şey. Bir cümle yazıyorum, on dakika oyalanıyorum. Son haftada tembel olmayı seçmiş bir insanım diyebiliriz. Şu paper da bir bitse sınavlara çalışıcam söz diyorum kendime ama noluyo: yazamıyorum.
Bu yazamama sorunsalım kendini ilk blog'umda gösterdi şimdi de diplomamı tehdit eder bir halde. Elif Şafak düşündüklerinin ne olduğunu kağıda dökmeden asla anlayamazmış. Kafasını kurcalayan şeyleri ancak yazarak ortaya çıkarabilirmiş. Sanırım bendeki durum da tam tersi; kafamı kurcalayan şeylerin her türlü yazma, harflerden kelime oluşturma fonksiyonlarımı durdurması. Bu durumda blog'a bakasım gelmiyor, paper'ı yazasım hiç gelmiyor.
Kendi karmaşam içindeyken nasıl "comprehensive family systems framework" oluşturabilirim sorarım size!
Sıkıldım çok fena...

1 yorum:

rosencrantz dedi ki...

post istiyoruz :(
ayrıca otağına geri dön :((