Nisan 28, 2008

Bodrum'da garip haller

Bambaşkadır Bodrum. Seviyorum burayı, an itibariyle çok mutluyum. Bir de sevgilim yanımda olsa her şey süper olucaktı. En güzel haber, bahçemizde bir tane kurbacık var. Bugün çok yağmur yağdı kendisi bayram ilan etti ve bütün akşam gezindi durdu. Demin A. giderken önüne sıçradı resmen. Sanırım burayı evi belledi çok tatlı bir şey.
Bodrum insanı enteresan. Yazın sıcak diye zor gelir çalışmak, kışın soğuk diye. Arada tabii ki çok çalışkan insanlar vardır, bütün genellemelerden nefret ettiğim gibi bundan da ettim şu anda ama çoğunluğu yatıp uzanmaya daha bir meraklı sanki. Geçen yıl Bodrum'da çektiğim iki resim arasındaki farkı bulmanızı istiycem şimdi, küçük bir bulmaca:










Şimdi efendim bu fotoğraflar baya küçük çok yer kaplamasın diye ama üzerlerine nazikçe tıklayınca büyüyeceklerine inanıyorum. Olay şu ki bu iki fotoğraf aynı kayığa ait ve iki fotoğraf da aynı gün, art arda Bitez'de geçen Ekim 2007'de çekildi benim tarafımdan. Her kayık, tekne, gemi, vs'nin olduğu gibi bu kayığın da bir ismi var. Yalnız biraz kafası karışık kendisinin ismi konusunda zira kayığın bir tarafında "Titanic" (pehh!) diğer tarafında ise "Titantic" yazıyor. Ben bunu yazıyı yazan arkadaşın üşenip kayığın diğer tarafına bakmamasına ve yazdığı sırada Titanic'in nasıl yazıldığını unutmasına bağladım. Ama belki de çok ince bir espri yapmak istedi, ya da kamera şakası, ama o kadar ince oldu ki ben anlayamadım...
Bu arada kurba, köpek, doğa, kuş çok seviyorum mutluyum ama bugün bir böcek gördüm aklım çıkıyordu. Geçen gün yurtta çıkan insan boyutunda böceğin iki katıydı (abartı bugünkü böcekte değil yurttakindedir). Kendisinin fotoğrafını da yüklemek isterdim ama bir kez daha görmeye katlanamayacağıma inanıyorum. Ölü bir halde son derece süslü bir mekanın kadınlar tuvaletinin kapısında yatıyordu kendisi. Korkarak girdim içeri. Sanki her an canlanıp zıplıyacak ve beni sonsuza dek zehirliyecekti. Akşam tekrar gitseydim oraya acaba böcek yerinden kıpırdamış olur muydu? Merak ettim çok...

1 yorum:

rosencrantz dedi ki...

hahaha böcekler seni takip ediyor gittiğin yerlerde. ayrıca artık senin böcek ebatı yorumlarına inanmıyorum abi, allah bilir iki hamamböceği büyüklüğünde bişeydi. geçenlerde de odadaki böceği öyle bi anlatmıştın ki oturduğum yerden anofelle kırkayak kırması bir yaratık hayal etmiştim. yalanmış meğer!

ayrıca odana geri dön :(