Nisan 19, 2008

öküzmüşüm ben!!

Çok güldüm gece gece... Paylaşmak istedim çok fena. Dedim ki şu profil bilgilerimi bir düzenliyim en azından doğum tarihimi falan giriyim, belki birileri olurda blog'umu okursa doğum günümü kutlar vakti gelince gibi kaygılarla. Neyse bu işin şakası, doğum tarihimi yazdım burçaları gösteri işaretledim. Sonra profile bir baktım zodyak yılı öküz diyor. Öyle bir profili gören kimse okumaz bence bu blog'u. Başlamadan bitti blogger'lık kariyerim. Hahaha... Herkese ben öküzmüşüm demek istiyorum...
Millet Sawyer'ı izliyor ağzını şapırdatarak ben nelerle uğraşıyorum! Ne olacak benim halim... En iyisi uyumak, öküz uykusu derindir...

2 yorum:

ozkan dedi ki...

Kurba diil miydin yaw??
Ağzını şapırdatarak sawyer izlemek yerine bloguna özen gösterdiğin için şu an blogunu okuyabiliyorum. Hepsini okumaya başladım ufkumu açarsın diye. Nitekim, düşnümediğim şeyler hakkında düşünmeme neden olduğun için teşekkür ederim :) İyi ki yazmışsın. (Merak etme her yazına yorum yazmıcam :D )

yeşil kurba dedi ki...

Çok teşekkür ederim özkancım zaman ayırıp okuduğun için. Haşa ufuk açmak gibi bir iddam yok asla! Sadece beynimdeki mırıltıları yazıya döküyorum, aylar günler sonra dönüp demek böyle düşünmüşüm diyorum.. Keyif alırsan ne mutlu bana!!